søndag 12. desember 2010

"Julekort i vranga"

Nå kan jeg med hånda på hjertet si at julekortene for i år er ferdig. Og hvordan har nå JEG greid dette som har hatt julekort i vranga i hele høst? Svaret er en genial oppfinnelse som heter fotoredigering med digitale bilder. Er ikke dette julete nok så vet ikke jeg.

Jeg må jo motvillig innrømme at det er en egen sjarm med håndlagede julekort med sirkig malte stempelmotiv og alskens glitter og pynt. Problemet er jo at det er så himla MANGE julekort som må produseres samtidig med julegaveinnkjøp (og bursdagsgaver), og i år blir det altså ikke sendt ut noen håndlagede julekort fra meg. Plasteret på såret må jo være mye hjemmelagede julegaver istedet.

Nå gjenstår bare ett eneste bittelite problem på julekortfronten...Printeren har visstnok tatt juleferie (eventuelt gått av med AFP?), så det er visst ikke meningen at familien Kjertad skal sponse Posten med porto i år.

1 kommentar:

  1. He he -Innrømmer glatt at jeg har bestilt julekort med bilder av "de små" i år som alltid:) -Men har fått laga mange julekort i tillegg -og enig med du -det er koselig med hjemmelaga:)) -Fine bilder av dine 4-bente -ser det går hart utover nissen..:)

    SvarSlett