onsdag 5. mai 2010

minimalistisk, maksimalistisk eller midt i mellom?


Klikk på bildet for større versjon.

Hva er finest? Lite stæsj? Mye stæsj, eller akkurat midt i mellom? Hmmm. Vanskelig dette her.
Hvis noen skulle lure så er kortet i midten maksimalistisk, til venstre er det minimalistiske og til høyre det kortet som er ment å være midt i mellom......
Personlig synes jeg det minimalistiske kortet er veldig kjedelig og alt for "fort gjort". Jeg har fremdeles en stor trang til å klæsje på litt blomster, glitter og stas på det før jeg i det heletatt planlegger å bruke det til noe vettugt. På den andre siden så synes til og med JEG det ble litt for mye stæsj på kortet i midten. Jeg bruket laaaang tid på å finne et mønsterark i mørke gråtoner som skulle passe til bildet, men da det var ferdig oppdaget jeg at denne papirbiten nesten ikke synes i det hele tatt......
Klok av skade laget jeg kortet til høyre til slutt, og det er kanskje dette jeg blemest fornøyd med. Men her måtte jeg VIRKELIG konsentrere meg om å "begrense morroa" med blomstene. Som noen sa til meg en gang: "du er kanskje litt voldsomt ivrig med disse blomstene".

1 kommentar: