torsdag 27. mai 2010

Kort i størrelsen 10 x10 cm


Størrelsen på kortene passer bra for meg som har masse restepapir, og heller skjelden føler trang til å skrive lange avhandlinger inni kortene jeg gir bort.

Knakende god ide hentet fra Ett Trykk nr 3/2010.

De store blomstene på de to øverste kortene er kjøpt på nille. Veldig billige og greie, særlig etter at jeg plokket av plast-dingsen i midten og erstattet den med brads. Da ble de flatere, og egner seg "plutselig" til kort.

Nå er det bare å gjette tre ganger på hva jeg har brukt til å fargelegge stempelmotivene;)

3 kommentarer:

  1. Hei.
    Tusen takk for kjempehyggelig kommentar i bloggen min. Så flotte disse 10x10 kortene er. Har akkurat laget mine 2 første, og det var veldig kjekt.
    Angående blekk til stempling når du farger med promarkers - jeg bruker alltid det som heter Memento - det tørker med en gang og smitter ikke når du farger. Du kan også bruke Distress, men da må du la trykket tørke en stund, eller bruke varmepistol - sånt har ikke jeg tid til. Hi, hi.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Hei!
    -Kjempekoselige kort over her! -De to øverste var mine favoritter:))
    -Jeg tegner alle motivene på fri-hånd etter blad, bilder pc osv.. (-har ett ugle-stempel da..) (-og maange tekster:) )
    -så jeg må nok få meg en vannfast tusj, kanskje det kan være løsningen:) -Men -Tusen takk for tipset!
    -Og Promarkers var helt topp!
    Ha ei fin helg God klem

    SvarSlett
  3. Kjempefine kort =) Tusen takk for at du ble følger hos meg. har lagt meg til hos deg også =)

    har også di blomstene fra nille, å nå fikk jeg en ide om hvordan jeg skal bruke dem, så takk for tipset.

    Ha en fortsatt god helg..

    klem fra Marielle

    SvarSlett