tirsdag 15. februar 2011

Ringer og papp - håper mottaker får fnatt

Jeg fikk i oppdrag å lage et kort til en kollega som slutter hos oss. Kortet er laget i papp og bundet sammen med ringer. Jeg glemte å ta bilde av prosjektet før jeg tok det med på jobb, så da ble nødløsningen å ta bilder med mobilkameraet. Bedre enn ingenting, selv om jeg er litt usikker......


Det meste av energien gikk med til å finne noe manne-aktig papir, desuten har jeg greid å holde meg unna både blomster, blonder og glitter.


Inni kortet må det skrives noe lurt, men her har jeg tenkt å delegere oppgaven videre til noen som er kjappe i hodet.


Egentlig skulle baksida vært forside...eller...Hmmmm....

3 kommentarer:

  1. jøsssss, kommer til å kopiere!!! STEINSTILIG!! Spesielt begeistret for papiret du har brukt på baksiden,ja!!;-D
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Kjempetøft kort! He he -Stilig bak-side!
    Go klem

    SvarSlett
  3. He he.. Fantastisk!! Flott kort.. Bildet får meg til å smile! Helt rått! Perfekt bilde til et slikt kort! Råkult!
    Tiden du har brukt til å velge papirer, har du brukt godt.... -de er kjempeflotte! å baksiden er flott som bakside.. Hadde jo gjemt bort alt om det skulle vært på forsiden!!
    Tenker kortet falt i smak hos mottakeren!! :o)

    SvarSlett