torsdag 10. februar 2011

Papirkunst fra sjefen

Jeg har akkurat oppdaget statistikk-funksjonen på bloggen, og det er med stor vanntro jeg leser at bloggen min hadde 106 visninger 9. februar! Dette er sjokkerende fakta, og for å feire dette tenkte jeg det var på tide å vise fram en litt annen type papirkunst som jeg fikk klistra opp på kontordøra mi i dag.

Her vil jeg påpeke diverse teknikker som datascrapping og tape på gul post-it lapp. Meget imponerende arbeid, og jeg kan til og med ane kunstnerens frustrerte følelser gjennom den beskrivende teksten på høyre side.

Kunstverket er som seg hør og bør utarbeidet i lunchpausa av en velmenende sjef, som har funnet det perfekte kallenavn på meg og min kollega: Beavis and Butt-Head. I følge sjefen er hovedårsaken til dette en til tider kneggende latter fra kontorene våre. Dette bør i utgangspunktet være en bekymringsverdig stempling av oss små arbeidsmaur, men jeg har fått skrevet svart på hvitt at mitt gode humør har en positiv innvirkning på arbeidsmiljøet i sin helhet.

Kunstverket skal uansett få henge på døra mi en god stund fremover :)

1 kommentar:

  1. HAHA;-D Skulle gjerne hatt deg på kontoret, eg vil være din butt- head!! Jøss, gratulerer med alle beskene på bloggen- you rock!!!!!!!!!;-)
    Ingrid

    SvarSlett