søndag 7. november 2010

Lys og fyrstikkesker

Da feirer jeg blogginnlegg nr 101 (jøsses) med å legge ut resultatet av noe helt nytt jeg har prøvd ut denne uka. Yvonne hadde lagt ut noen aldeles nydelige lys på bloggen sin, og da måtte jeg spørre pent om nærmere instruksjoner for å få til et slags plagiat. Og instruksjoner kom i massevis.Stempelmotivene er fargelagt med promarkers på servietter, og deretter smeltet inn i lysene med strykejern siden jeg ikke har noen varmepistol (enda).....






Jeg kjøpte også noen fyrstikkesker som jeg dekorterte med diverse dill fra rotehaugen min. Siden det ser ut til at det ikke er meningen at jeg skal lage julekort i år (?) så hengte jeg på de små nissene laget av krympeplast på to av eskene.

4 kommentarer:

  1. Så nydelige julegaver du har laget! Spesielt fyrstikkeskene var helt i min stil altså! Nydelige! ♥

    Håper du har en flott dag!
    Klem Kari

    SvarSlett
  2. Lysene ble kjempehærlige :D
    Og Fyrstikkeskene supersøte...
    Ha en super dag

    SvarSlett
  3. Wow the candles and the boxes are so vintagy beautiful. Lovely art work
    also i am just reminding everyone I have two prize challenges posted today - one is this weeks spot prize challenge - mother& child theme and the other one is a papercrafts only challenge where EVERY entry wins with free images to use.I would love to see more entries so if you get chance please pop by and visit.
    Have a lovely weekend my friend
    Hugs June x

    SvarSlett
  4. Så fine lys og fystikkesker du har laget deg Gunnhild. Liker de veldig godt.
    Og så smart det er å male stempeltrykk for så å overføre det til lys. Hadde jeg aldri tenkt på selv.

    Ha en fin lørdagskveld. Klem Renate

    SvarSlett