onsdag 9. juni 2010

Kort i en fei - til en hundedame med håndleddet på snei.

Dette kortet brukte jeg en time på å lage. Men jenta på innsiden av kortet var ferdigmalt fra før, så litt juks ble det jo.

Kortet er laget til ei hundedame som snubla og brakk håndleddet sitt på trening. Sånn kan det gå, men da var det flott at hun hadde to lydige hunder som beholdt roen. Manglet bare at de kjørte henne på legevakta etterpå, men der måtte en nabo trå til;)

Men veldig kjekt å endelig kunne bruke masse hundestæsj med god samvittighet. Siste nytt er at den uheldige hundedama er i ferd med å gro sammen igjen.

3 kommentarer:

  1. Herlig kort! Leit med den brukne armen, men aldri så galt at det ikke er godt for noe, du fikk jo laget et utrolig stilig kort da! Tipper hun setter pris på det. Nå fikk jeg jammen lyst til å finne frem Magnoliahunden min jeg og, lenge siden sist den ble brukt.
    Klem

    SvarSlett
  2. Et flott kort! -Hundedamen blir nok glad for dette:) -Bra at hun gror sammen igjen:)))
    -Måtte smile om kommentaren du hadde om Promarkers til meg:) -er kjempefornøyd:)
    God klem fra mæ

    SvarSlett
  3. Så søtt dette kortet ble da! Tenker hundedamen blir glad for det!

    Tusen takk for den koselige kommentaren du la igjen på innlegget om pusen vår. Det satt jeg stor pris på!

    Ha en flott helg!
    Klem Kari

    SvarSlett