lørdag 19. mars 2011

Valpebilder til albumet




















Jeg ligger alltid minimum 6 måneder på etterskudd når bilder skal scrappes og puttes i album. Ganske rart i grunnen, siden ambisjonene har blitt krafitig redusert, men antall bilder uansett hoper seg opp. Hjelper ikke akkurat at jeg aldri blir fornøyd med resultatet......Uansett SKAL de beste bildene inn i et godt gammeldags fotoalbum, så da må kunstnerisk kritikk vike.

Denne gangen var turen kommet til valpebildene av lillegutt som allerede har rukket å bli større en storesøster. Her er han bare 8 uker gammel, og bildene er tatt første kvelden hjemme hos oss. Bildet av meg og Gibson er tatt med selvutløser, siden husbond og Nemi var på hundekonkuranse.

Arkene er forresten bestillt hos Pet Page Memories, hvor jeg selvfølgelig er storkunde.

1 kommentar:

  1. Jeg er imponert over at du får bilder i album.. Jeg har ikke engang bestillt bilder på ihvertfall 10 år.. eller noe.. Men HAR kjøpt album og lommer.. Så jeg har en plan..
    Lekker LO.. Supersøte bilder og teksten på valpebildet var søtt..

    SvarSlett