søndag 25. juli 2010

Ny gavepose - nå mangler bare anledningen og gaven


3 kommentarer:

  1. Så flott pose. Herlige ark og glansbilder! Heldig den som får denne!

    Ha en fortsatt fin sommer!
    Kari

    SvarSlett
  2. Heisann Gunhild!
    Tusen takk for så hyggelig kommentar,varmer masse det:))
    det gikk veldig greit å stemple på stoff,ihvertfall på bomull og lin. Jeg har brukt blekk fra Archival,Memories går også veldig bra.Etter stempling,bruker du strykjernet på baksiden i noen sekunder.Jeg forsøkte meg på håndvask og det var ingenting som smittet av ihvertfall!!Bare prøv deg frem m/div blekktyper,styk på baksiden og forsiktig håndvask... da ser du veldig fort om det egner seg :)
    Forresten kjempestilig gavepose du har laget, virkelig en tøff fasong :)) den kunne jeg godt tenke meg å prøve:))

    Klem fra Heidi:)

    SvarSlett
  3. Flott gavepose! -likte det mønsterarket! Glansbilder og tekst -passa perfekt inn:)
    -Skikkelig fin den album-siden lengre nede her også -påvirka av slektas hundeinterresse?? -Hmm -kanskje d.. he he:))
    Klem i fra mæ

    SvarSlett