lørdag 5. juni 2010

Gaveposer som passer til hjemmestrikkede sokker


Nå har jeg laget noen gaveposer som jeg skal sende med mor på ei håndarbeismesse. Hun pleier å selge kjempefine strikkede sokker med stjernemønster, og tanken er at folk kan få kjøpt en passende gavepose når de kjøper sokker av henne. Hun selger mange baby-sokker, derfor har jeg laget to gaveposer med babymotiv; en til gutt og en til jente.



Jeg har også laget en pose som passer til voksen sokkestørrelse.





Jeg er veldig usikker på om det finnes "marked" for å få solgt dette, men jeg får prøve med disse posene til en billig penge, så får vi se. Får jeg ikke solgt dem, så får jeg alltids bruk for dem selv.

2 kommentarer:

  1. For en god ide! -Kjempe-fine poser! -Falt helt for den med sebraen på:)) Den var jo bare skjønn
    Flotte de for de voksne også -lekre motiv og farger:)
    Klem T

    SvarSlett
  2. Ååå disse var jo sååå søte! Rett og slett herlige!

    SvarSlett