onsdag 7. januar 2009

En søvnløs hoste-natt, men en ny LO


Her er en LO som er et resultat av nattarbeid pga min langvarige forkjørelse med hosting og harking som gjorde det umulig for meg (og gubben) å sove noe særlig i natt. Da er det jo greit å ha noe å pusle med, som foreksempel å lime på perler i et slags perleswirl-mønster, siden de ferdigkjøpte er så dyre;)
Siden natta hadde mange timer rakk jeg å gjøre endel "research" på forhånd, og bestemte meg for å prøve meg på en LO der bare litt av sida er dekorert, og her er altså resultatet. Dette blir også et bidrag til bryllupsalbumet, og papirene jeg har brukt er en bursdagsgave fra min bror.
Forresten: Bildet er gjort om fra farger til sort-hvitt for å matche arkene.

1 kommentar:

  1. Steike, eg og vil lære å lage svirler!!!!!!!!!!!!!!:) Den her var nydelig!!!

    SvarSlett