lørdag 26. juli 2008

Masseproduksjonen er i gang



Da er takkekort fra bryllupet neste post på scrappeprogrammet, og masseproduksjonen er allerede i gang. Stemplene er ferdig malt( en jævla stor jobb), kortene er skjært til og brettet, nå venter jeg bare på fotopapiret som kommer i posten. Dette blir en gigantisk jobb, men er alltids kjekt å gjøre klart en og en ting når man skal lage 85 stk helt like kort, puh. En liten sistat til de av dere som venter dere et kort i posten om en stund: Det er best dere ikke kster kortet rett i søpla med en eneste gang ihvertfall, dette er gjort med andakt og følelse, hehe.


Dette er prototypen, bare 84 stk igjen å lage:)

2 kommentarer:

  1. Å gubeire i fjerdedivisjon!! (Måløyuttrykk når noe er helt rått:)
    For et grisefint stempel, og bilde og alt!!!!!!!!!!!!!!!! I am lovvvvving it;);) gleder meg villllt og hemningsløst til å få det ferdige produktet i posten;););) iiiiiiiiih!!!!
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Og ja...folk bør søren brette meg sjønne hvor mye kjærleik og HARDT ARBEID som ligger bak.... det er gøy å styre med dette, ja- ellers hadde ingen av oss scrappere (eeeeeeeh..faktisk litt usikker på om det er greit å kalle meg selv En Scrapper..ligger myyye bak den betegnelsen..men jeg skal iallefall jobbe mor det å bli en!Jeg tar dette seriøst, ass!!:) giddet å styre med det- men det er godt at folk setter pris på det!!! Man gir ikke scrappekort til hvem som helst, nemlig!
    Jeg har enda ikke prøvd meg på stempel, og slek. hva bruker du når du maler stempler??? Har du gått kurs eller??? Ser jo vannvittig profft ut!!!!!!
    Ingrid

    SvarSlett